Encik Mohd. Nor Assalamualaikum, saya memang dah lama mengalami sakit jantung ni. Dan memang juga sepatutnya saya dibedah. Bertahun-tahun lamanya saya menanggung kesakitan jantung ni. Untuk teruskan hidup, makan juga ubat yang telah disediakan. Tibalah pada suatu hari, saya terdengar khabar mengatakan ada seseorang yang boleh merawat sakit jantung tanpa menelan belanja yang banyak. Saya membeli herba itu terus daripada Haji Ibrahim dan saya cuba makan hingga sebulan. Selepas sebulan, doktor yang merawat saya memberitahu bahawa saya tidak perlu dibedah. Sedangkan sepatutnya saya harus dibedah. Itu lah dia penangan ubat Haji Ibrahim. Dengan berkat usaha saya mencuba ubat Haji ni, saya kini sudah boleh berjogging. Alhamdulillah.

Makcik Zanibar Makcik dah lama ada penyakit jantung ni. Sering kali ke hospital untuk membuat rawatan. Dah sakit macam ni kadang kala susah hendak bergerak ke sana-sini. Makan juga harus ambil kira.Tiba-tiba pada suatu hari itu makcik berjumpa dengan Tuan Haji Ibrahim untuk mendapatkan ubat sakit jantung ni. Syukur Alhamdulillah, makcik cuma guna sebulan sahaja, dah sihat dan boleh pula buat kerja dengan cepat. Sampai takut orang lain melihat makcik buat kerja rumah. Sampai satu tahap tu, makcik kena pergi ke hospital untuk membuat rawatan selanjutnya. Terkejut makcik apabila doktor mengatakan yang makcik tak perlu buat endogram.Syukur Alhamdulillah.Terima kasih banyak-banyak atas pertolongan Tn.Haji Ibrahim kerana dengan izin Allah dapat juga makcik sihat seperti dulu.

Khosne bin Surni, 58 tahun, Kuala Lumpur Saya pesakit jantung yang amat kritikal dahulu. Saya cuma di berbekalkan ubat yang diberikan untuk menahan sakit dan menjaga makanan. Apabila tidak menjaga makanan, dada saya mula rasa sangat ketat. Anak-anak yang membantu memberikan ubat untuk dimakan setiap pagi, petang dan malam sehingga 7 tahun lamanya. Suatu hari, anak memperkenalkan produk Haji Ibrahim kepada saya berkenaan dengan ubat jantung. Jantung saya memang sudah lama rosak. Tetapi, sejak saya makan ubat Tn.Haji Ibrahim, dada saya terasa sangat lapang dan saya boleh bergerak dengan cergas dan cepat. Malahan, boleh bergerak dengan sangat baik. Bersyukur yang amat sangat sebab jantung yang sudah rosak dapat diselamatkan dengan ubat yang tidaklah mahal sangat harganya kerana saya sendiri tidak mampu membuat pembedahan hingga berpuluh ribu.

Neeza, 32 tahun, Kuala Lumpur Saya berumur 32 tahun. Sebelum ini, saya sering mengalami sakit dada yang kerap. Tetapi setelah diberitahu oleh kawan-kawan saya yang Tn.Haji Ibrahim ini ada ubat sakit jantung. Pada mulanya saya ingatkan saya sakit jantung yang biasa, tetapi ada sebab yang lain sakit dada tak terhenti. Nak pergi hospital takut sangat. Kemudian, saya membeli ubat sakit jantung daripada Tn.Haji Ibrahim dan Alhamdulillah, dalam masa seminggu sahaja saya dapati dada saya terasa sangat lapang. Bila dah sihat saya tak berhenti setakat tu sahaja malah sering memakan ubat yang saya beli daripada Tn.Haji Ibrahim tu.Dan bukannya apa, cuma untuk mencegah supaya tak buang duit esok hari nak bedah sana-sini.

Disini saya ingin sertakan Testimoni yang baru.

TESTIMONI -Terbaru tahun 2014, Sy dari Kuching, sawarak. jantung suami saya mempunyai block 3 saluran, sudah membuat dua kali pembedahan dengan masuk 2 besi dah dalam saluran, walaupun dah block abis dalam beberapa bulan itu, saya cuba berusaha untuk mencari penawar ubat jantung. Sehingga terjumpa herba ini, Alhamdulillah dengan hanya 2 botol sahaja sudah memberi impak yg baik kepada suami saya. Dan kami telah membuat check up di hospital, doc mengatakan jantung suami saya telah kembali sembuh. Syukur sangat2-sangat , dan sebernarnya saya ingin berkongsi pengalaman yang amat bermakna ini, dan berterima kasih kepada Datuk Hj Ibrahim dengan adanya Herba Jantung yang Mujarab ini.Alhamdulillah

Testimoni Puan Hajah Maimon, pesakit jantung bengkak, anak puan Hajah Maimon telah melihat 1 laman Pengedar Haji iaitu FORUM su intan, dan amat berminat untuk mendapatkan Herba Jantung HJI, setelah itu mereka mendapatkan temujanji dan membawa ibu mereka untuk mendapatkan penerangan. Dan setelah Puan Hajah Maimon makan Herba Jantung HJI, Puan Hajah Maimon, dapat rasakan perubahan yang amat ketara, kembali sihat alhamdullilah, setelah 2 kali mendapatkan Herba Jantung, Puan Hajah Maimon rasa badan ringan, tidak letih, kebas tangan juga tiada. Alhamdullilah

Testimoni Kamarulzaman Bin Mohamed Razlan, menghidap Penyakit Jantung Berlubang. Beliau telah pergi banyak tempat untuk Mengubati Masalah Jantung , duit beliau juga banyak yang telah habis untuk kos perubatan, namun penyakit yang dihadapi oleh beliau tidak juga sembuh malah lebih teruk. Bayang kan bukan masalah Jantung Biasa, Tetapi Jantung Berlubang. Setelah diperkenal kan oleh seorang Kawan beliau telah bersetuju untuk mendapatkan rawatan Haji kerana kawan beliau mengatakan Tuan Haji Ibrahim HJI amat Handal dalam masalah Perubatan Jantung. Tanpa membuang masa Kamarulzaman telah membuat temujanji dengan Tuan Haji Ibrahim. Setelah berjumpa dengan Tuan Haji Ibrahim, Kamarulzaman kene menjalani rawatan sebanyak 3 kali, kerana kamarulzaman adalah Pesakit Jantung Berlubang. Setelah berubat tidak sampai 3 kali, kamarulzaman sudah menampakkan perubahan yang amat ketara, Kamarulzaman sudah beransur sembuh. Beliau Tidak mengalami sakit seperti sebelum ini. Dengan perubatan Tuan Haji Ibrahim HJI kos yang tidak terlalu tinggi . Setelah menerima 3 kali rawatan. Kamarulzaman telah memberi saguhati menandakan Terima Kasihnya kepada Tn. Haji Ibrahim kerana telah membantu beliau dari Sakit Jantung.Dengan Izin Allah. Duit boleh dicari, tetapi nyawa tidak dapat dibeli.Penyakit Jantung Berlubang amat amat sensitif. hayati lah semua.

Disini saya ingin berkongsi cerita. ada salah seorang pesakit yang telah dimasukan ke hospital kerana masalah jantung, salah seorang dari Ahli keluarganya telah menempah Herba Jantung HJI, sebelum 1 hari Pesakit akan keluar dari Hospital, dengan Harapan ahli keluarganya keluar dari Hospital dapat lah memakan herba jantung HJI. sebaik sahaja Pesakit nya keluar Hospital, Pesakit telah menerima serangan Jantung, Pesakit telah meninggal dunia, tuhan lebih menyanyangi beliau. Tetapi ahli keluarga beliau tetap juga mengambil Herba Jantung HJI kerana telah membuat tempahan awal. Walaupun tidak dapat diberikan kepada Pesakit, Ahli keluarganya yang lain yang mengalami sesak nafas , tangan kebas,telah mencuba herba Jantung HJI , Alhamdulillah , kembali normal . Bagi kos Tuan Haji tidak terlalu tinggi amat berpatutan dari kos diluar. Cuba lah rasa kan sendiri Herba Jantung HJI ini. Hubungi saya melalui email herba_hjihajifa@yahoo.com , atau terus hubungi saya. Saya akan memberi keterangan lebih lanjut.

Testimoni En Yahya Bin Haji Said 58 Tahun sakit dada dan selalu sesak nafas, Apabila beliau datang untuk berjumpa dengan Tuan Haji Ibrahim dan menerima rawatan Haji memberitahu En Yahya didapati adalah masalah Jantung Tersumbat, dan dinasihatkan untuk mengambil Herba Jantung, namun Yahya tidak berpuas hati lalu ingin berjumpa dengan Pakar Perubatan Moden untuk pemeriksaan, Namun Pakar Perubatan itu mengatakan En. Yahya tidak mengalami masalah sakit Jantung. Selepas Sejam keluar Dari Pusat Perubatan , Yahya mengalami sakit dada yang teramat sangat, beliau memberhentikan keretanya disebuah kedai makan sementara menunggu Ambulan datang. Yahya yang tidak dapat menahan kesakitan lalu jatuh mengelupur ke lantai. Apabila Ambulan sampai Yahya telah didapati meninggal dunia. Ini adalah Kisah Benar.

Disini saya ingin mengatakan Serangan kita tidak tahu bila akan datang, Mungkin kita tidak mengambil kisah tentang hal ini, Serangan Jantung tidak mengira USIA, KANAK-KANAK, WARGA EMAS, ORANG MUDA, ORANG DEWASA...Dengan itu rawat lah Jantung anda sebelum Terlambat.

HERBA JANTUNG HJI/ HAJIFA SAYANGI JANTUNG ANDA PERHATIAN: UNTUK PASTIKAN YANG TULEN , TEMPAHAN MESTI MELALUI TUAN HAJI IBRAHIM.. DAPAT KAN HERBA JANTUNG HAJI IBRAHIM YANG TULEN HANYA TERTERA NAMA ( HJI/HAJIFA ) SAHAJA.